Chłopskie Jadło z konkursem i nowym menu dla najmłodszych
![chlopskie jadlo logo](/images/clients/chlopskiejadlo.png)
Chłopskie Jadło wprowadza nowe menu dla najmłodszych i prezentuje przy tej okazji dziecięcych bohaterów restauracji, czyli trzy małe kurki. Równolegle sieć organizuje konkurs na „Imię dla pisklaków”, w którym do wygrania są 3 rodzinne weekendy w Bałtowskim Kompleksie Turystycznym. Konkurs trwa do 30 czerwca br.
Sfinks planuje program motywacyjny z ceną emisyjną 3,70 zł
![sfinks logo](/images/clients/sfinks.png)
Spółka Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, chce uruchomić program motywacyjny, w ramach którego przez 3,5 roku może zostać objętych w sumie blisko 1,12 mln akcji, czyli 1% ogólnej liczby akcji rocznie. Nabycie praw do warrantów subskrypcyjnych uzależniono od poziomu kursu Sfinksa na giełdzie i wypracowanego przez grupę Sfinks wyniku EBITDA. Cenę emisyjną, po której osoby uprawnione obejmowałyby akcje, zarząd zaproponował na poziomie 3,70 zł. Program będzie przedmiotem głosowania na najbliższym walnym.
Beckers Designer White 3 L w innowacyjnym ekologicznym opakowaniu
![beckers logo](/images/clients/beckers.png)
Beckers Designer White to wodorozcieńczalna farba, która zapewnia efektowne wykończenie ścian i jest przy tym bezpieczna dla zdrowia i środowiska. Posiada rekomendację Polskiego Towarzystwa Alergologicznego oraz spełnia rygorystyczne europejskie normy dotyczące emisji lotnych związków organicznych. Teraz produkt dostępny jest również w ekologicznym opakowaniu – brainy-pack.
Dachser Food Logistics przejął 100% udziałów w spółce Papp Italia
![Dachser logo](/images/clients/dachser.png)
Dachser nabył wszystkie pozostałe udziały we włoskiej spółce zajmującej się logistyką żywności, Papp Italia, od jej niemieckiego współudziałowca Balthasar Papp z siedzibą w Monachium. W wyniku tej operacji Dachser stał się jedynym udziałowcem spółki Papp Italia, której siedziba znajduje się w położonym na północy Włoch miasteczku Pradelle di Nogarole Rocca.
W sieci Sphinx lodowy deser w prezencie na Dzień Dziecka
![sphinx logo](/images/clients/sphinx.png)
Lodowy deser w prezencie, animacje i twórcze zabawy to atrakcje, jakie z okazji Dnia Dziecka zaplanowała sieć Sphinx. Od 1 do 3 lub 4 czerwca 2017 r. we wszystkich jej restauracjach do dania z menu dziecięcego będzie dodawany w prezencie deser „Mała Pychotka”. Dodatkowo, w wybranych lokalach w różne dni miesiąca, począwszy od 1 czerwca, odbędą się zajęcia z animatorami, w trakcie których każde dziecko będzie mogło m.in. własnoręcznie wykonać z filcu bohatera Sphinxa - Lampusia.
Sfinks z przychodami blisko 43 mln zł po I kw. 2017 r.
![sfinks polska logo](/images/clients/sfinks.png)
Spółka Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, w I kwartale 2017 r. osiągnęła przychody jednostkowe w wysokości 42,88 mln zł oraz EBITDA w wysokości 2,00 mln zł. W odpowiedzi na zmieniające się warunki rynkowe i presję kosztową w I kwartale br. Sfinks przygotował nową strategię, która pozwoli mu zarządzać siecią 400 lokali w ciągu najbliższych 5 lat.
Klienci gastronomii nie rozpoznają paragonu fiskalnego
![KRGiC logo](/images/clients/krgic.png)
Zdecydowana większość (87%) Polaków stołujących się poza domem twierdzi, że zawsze lub często otrzymuje w lokalach paragon fiskalny. Czy jednak na pewno poprawnie go rozpoznają? Wyniki testu, w którym respondentom pokazano rożne przykłady rachunków za usługi gastronomiczne, świadczą, że nie zawsze tak jest. Spośród osób, którym pokazano paragon fiskalny, 87% stwierdziło, że otrzymuje go w lokalach zawsze lub często. Ale jednocześnie po pokazaniu tej samej grupie osób wydruku z bonownika, który tylko przypomina paragon fiskalny, aż 57% respondentów stwierdziło, że otrzymuje go zawsze lub często – wynika z badań ARC Rynek i Opinia udostępnionych przez Krajową Radę Gastronomii i Cateringu (KRGiC).
Nowa restauracja Sphinx na Polu Mokotowskim
![sphinx logo](/images/clients/sphinx.png)
Sieć Sphinx, należąca do Sfinks Polska, powiększyła się o nową restaurację w Warszawie. Lokal usytuowany jest tuż przy stacji metra Pole Mokotowskie, w budynku, w którym mieści się również kultowy pub Bolek. Nowo otwarta restauracja, działająca w modelu operatorskim, to już piętnasty Sphinx w stolicy.
Dachser: bezpieczny transport niebezpiecznych towarów
![Dachser logo](/images/clients/dachser.png)
Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych na świecie, rozszerzył zakres działalności w Polsce o obsługę logistyczną branży chemicznej. Nowo powstały krajowy zespół, prowadzony przez Ewelinę Staszewską, będzie świadczył usługi w ramach Dachser Chem-Logistics, którego celem jest zapewnianie najwyższych standardów ochrony i bezpieczeństwa podczas transportu oraz magazynowania towarów niebezpiecznych. Polscy specjaliści skorzystają sieciowego know-how i doświadczenia w tej dziedzinie. Grupa Dachser realizuje bowiem rocznie 3.5 mln dostaw towarów niebezpiecznych, a nad ich prawidłowym przebiegiem czuwa 181 ekspertów z międzynarodowym certyfikatem ADR.
Dachser wspiera finalistki Światowej Olimpiady Kreatywności
![Dachser logo](/images/clients/dachser.png)
Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, wspiera wyjazd uczennic z Prywatnego Gimnazjum Akademickiego nr 6 z Krakowa do amerykańskiego Knoxville na światowe finały Olimpiady Kreatywności Destination Imagination (DI), rozpoczynające się 24 maja br. Przekazane przez Dachser środki pozwoliły na sfinansowanie zakupu biletów lotniczych do USA.
Dachser rozkwita w sezonie ogrodniczym
![Dachser logo](/images/clients/dachser.png)
Polscy wytwórcy produktów dla branży ogrodniczej eksportują coraz więcej swoich wyrobów do europejskich sieci DIY. Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych na świecie, który dostarcza towary do 18 tys. marketów typu dom i ogród w całej Europie, tylko w 2016 zwiększył przewozy produktów ogrodniczych z Polski o 65% w stosunku do roku 2015. Najwięcej z nich trafiło do sieci DIY w Niemczech - aż 60%. Chłonnymi rynkami na produkty ogrodnicze wytwarzane w naszym kraju są też Czechy, Słowacja, Francja, Austria, Rumunia, kraje Półwyspu Iberyjskiego i Włochy.
Beckers Marką Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017
![Beckers logo](/images/clients/beckers.png)
Marka farb Beckers została uhonorowana tytułem Premium Brand 2017. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie ocen konsumentów firmom bądź markom, które cieszą się wysoką wiarygodnością i bardzo dobrą reputacją na rynku. Beckers uzyskał je już po raz trzeci.