Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszył z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. W ramach kampanii są wyświetlane dwa spoty reklamujące kultowe danie sieci Sphinx - shoarmę - z napojem z asortymentu Pepsi oraz z piwem Okocim. Spot promujący zestaw z piwem będzie emitowany od poniedziałku do czwartku po godz. 20, a reklama zestawu w napojem bezalkoholowym będzie się pojawiać od piątku do niedzieli przez cały dzień. Kampania w telewizji potrwa do 10 października, choć promocje w restauracjach będą obowiązywały dłużej. Spoty są wsparte dodatkowymi działaniami w lokalach (plakaty, podkładki, roll-upy), na stronie www.sphinx.pl, na profilu sieci na Facebooku, a także działaniami PR.

Grupa Kapitałowa Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, w I półroczu 2012 r. osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 83,6 mln zł wobec 83,5 mln zł wypracowanych rok wcześniej, przy czym dynamika sprzedaży gastronomicznej Grupy w Polsce wyniosła (+)1,7%. Jednocześnie Grupa odnotowała znaczący wzrost zysku brutto ze sprzedaży, który w I połowie 2012 r. wyniósł 7,3 mln zł i tym samym ponad dwukrotnie przewyższył wynik z I półrocza ubiegłego roku, wynoszący 3,6 mln zł.

W restauracjach Sphinx, zarządzanych przez Sfinks Polska, pojawiło się nowe lifestylowe Sphinx Menu. Na jego okładce gości znany polski bramkarz, Jerzy Dudek, który w wywiadzie opowiada m.in. o kulinarnych fascynacjach, kadrze piłkarskiej i radzeniu sobie z presją. W najnowszym Sphinx Menu, dostępnym we wszystkich lokalach sieci w Polsce, nie brakuje również inspirujących przepisów, a także wspomnień z egzotycznych wycieczek.

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – wprowadza do menu nową sezonową ofertę dań pod hasłem „O kurka! Ale uczta”. Od 22 sierpnia w menu sieci pojawi się wkładka, w której znajdą się mięsne potrawy serwowane z kurkami w śmietanie.

WOOK – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, specjalizująca się w kuchni chińskiej – wprowadza nową promocję „Szklanka Pepsi gratis” organizowaną we współpracy z Pepsi. Na jej potrzeby przygotowano tysiące 0,2 litrowych szklanek do rozdania.  Akcja w restauracjach WOOK potrwa do 23 września.

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna kampanie marketingowe wokół nowej odsłony promocji „Happy Hours” oraz nowo wprowadzanych ofert specjalnych „Szklanka gratis”, organizowanej we współpracy z Pepsi i „Orbit”, realizowanej przy udziale Wrigley. W kampaniach wokół nowych ofert wykorzystywane są materiały BTL - ulotki, plakaty, roll-upy i tzw. table standy. Dodatkowo informacje o promocjach znajdą się na stronie www.sphinx.pl oraz na profilu Facebook restauracji Sphinx, a w przypadku promocji „Szklanka gratis” również na fanpage’u Pepsi. Akcje wspierają też działania PR prowadzone przez Practum Consulting. Promocja „Happy Hours” rozpoczyna się 16 lipca, natomiast „Szklanka gratis” oraz „Orbit” ruszają 18 lipca.

WOOK - sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, specjalizująca się w kuchni chińskiej - wprowadziła nowe propozycje na lunch. W ramach tej oferty klienci mogą zamówić jeden z pięciu zestawów z napojem w cenie 15 zł. Z promocji lunchowej w sieci WOOK można skorzystać od poniedziałku do piątku, do godz. 14:30.

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, uruchamia 27 czerwca dwie nowe restauracje Sphinx - w Zduńskiej Woli i Książu Wielkim. Lokale działają na zasadzie franczyzy i są to pierwsze restauracje sieci otwierane w tych miejscowościach. W pierwszym półroczu 2012 r. pod szyldem Sphinx powstało łącznie 7 nowych restauracji.