Zaledwie co trzeci Polak (37%) postrzega swoje życie w jasnych lub kolorowych barwach, ponad połowa (51%) uważa je za stonowane, szaro-bure lub wręcz widzi je w czarnych kolorach – wynika z badania „Barwy życia Polaków”, zrealizowanego prze TNS na zlecenie marki Beckers. Jednocześnie, aż 72% Polaków deklaruje, że ich życiu mogłoby dodać barw szczęście i zdrowie bliskich. Dopiero na drugim miejscu znalazła się duża wygrana  w ”totka”– byłaby ona powodem do radości dla 63% Polaków. Aż 53% mieszkańców naszego kraju uznałoby swoje życie za bardziej kolorowe dzięki wyjazdowi na wakacje.

Tikkurila po raz kolejny znalazła się w gronie laureatów konkursu Budowlana Marka Roku i otrzymała brązowe wyróżnienie w kategorii  „Farby dekoracyjne wewnętrzne". Tytuł został przyznany na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii i preferencji prowadzonego wśród przedstawicieli firm wykonawczych.

Jak samodzielnie zabrać się do renowacji tarasu, przemalować glazurę w kuchni, odświeżyć metalową ramę łóżka czy stworzyć kreatywny pokój dla malucha lub nastolatka? Tikkurila na swoim kanale na YouTube opublikowała serię nowych filmów instruktażowych, w których eksperci prezentują krok po kroku, jak fachowo dokonać znaczącej zmiany w mieszkaniu lub wokół domu, przemalowując ściany z wykorzystaniem różnorodnych efektów czy remontując stare meble. Kluczem do sukcesu jest każdorazowo dobry pomysł, właściwy dobór produktów i odpowiednie przygotowanie powierzchni przed malowaniem.

Ruszyła kampania telewizyjna marki Beckers. Spoty pod hasłem przewodnim „Beckers… i życie nabiera barw” emitowane są od 6 czerwca w stacjach ogólnopolskich i na kanałach tematycznych. Stworzeniem kreacji zajął się Discovery Media Brand Partnership, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Jakość farb Jedynka została po raz kolejny doceniona przez konsumentów i uhonorowana brązowym godłem Konsumencki Lider Jakości 2016 w kategorii „farby zewnętrzne.” Oddając głos na produkty Jedynka klienci podkreślali przede wszystkim ich trwałość, atrakcyjne kolory, dobre krycie i przystępną cenę.

Tikkurila po raz kolejny została nagrodzona w Ogólnopolskim Plebiscycie Popularności Produktów i Usług Laur Konsumenta 2016.  W tegorocznej edycji marka zdobyła dwa wyróżnienia – Złoty Laur Konsumenta w kategorii „Farby” oraz Srebrny Laur Konsumenta w kategorii „Impregnaty i lakiery do drewna”.  

Dachser DIY Logistics w Polsce w 2015 roku zwiekszył rok do roku o 162% liczbę przesyłek eksportowych zrealizowanych do europejskich marketów typu dom i ogród. Był to największy wzrost wśród europejskich oddziałów Dachser DIY-Logistics. Tym samym Polska zdobyła pierwsze miejsce w rankingu eksportu prowadzonym przez jednego z największych operatorów logistyczncych na świecie. Ogłoszenie zwycięzcy odbyło się podczas Europejskich Dni DIY organizowanych w tym roku przez Dachser w Madrycie.

Rusza seria konkursów „Beckers dodaje barw” na uruchomionym niedawno polskim oficjalnym profilu marki Beckers na Facebooku popularyzującym hasło „Beckers. I życie nabiera barw”. Zadaniem uczestników będzie stworzenie autorskiej koncepcji przemalowania wybranego przez siebie pomieszczenia z wykorzystaniem farb Beckers Designer Colour. Najlepsze pomysły będą nagrodzone zestawami farb z palety kolorów wybranych w zgłoszeniu konkursowym. Komunikację marki Beckers w mediach społecznościowych poza Facebookiem rozpoczęto również w serwisach Instagram oraz Pinterest. Planowane jest też uruchomienie dla niej oficjalnego kanału na YouTube. Działania na rzecz marki Beckers w social mediach koordynuje Practum Consulting.